Banklokalet på 600 kvadratmeter på gateplan er fornyet og modernisert.
Oppgaven var tydelig: Banken ville gi sine kunder og ansatte en bedre opplevelse. Ansatte skulle sikres et bedre arbeidsmiljø. Alt ble fornyet og modernisert.
600 kvadratmeter på gateplan gir den best mulige opplevelsen med god tilrettelegging for vellykkede kundemøter.
Det er lagt stor vekt på siktlinjer, gode møterom og gode sosiale soner. Her er det lagt til rette for gode kundemøter på cellekontorene. Ganger skal ikke virke tomme og forlatte og løsningene skal stimulere til god samhandling og gode relasjoner i et lyst, åpent og moderne lokale med friske og varme fargetoner.
Målet har vært å utvikle et åpent og inviterende landskap med cellekontorer. All belysning er fornyet. Mye skal spille sammen for et godt resultat med gode personlige arbeidsplasser, god samhandling og skjerming der det skal skjermes.
Point har fulgt prosjektet til mål. Arbeidet med fornyelsen er gjennomført fra høsten 2024 til sommeren 2025.
Også tolv år tidligere var Point engasjert av Kvinesdal Sparebank. Dette interiøroppdraget for banken handlet om mer enn bare det rent estetiske. Her er det jobbet nært med oppdragsgiveren for å få til det beste resultatet for ny design og en god arbeidsprosess fram til det endelige resultatet.